Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

ZAWIADOMIENIE 

Informuje się, iż w dniu 30 sierpnia 2021r. (poniedziałek) o godz.13.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Miejskiego w Gogolinie odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. Posiedzenie odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego (stacja odkażająca, pomiar temperatury, maski, odległości).

Tematem posiedzenia Komisji będzie:

- analiza skargi złożonej przez osobę fizyczną na działalność nadzorczą podległych pracowników i jednostek budżetowych Urzędu Miejskiego w Gogolinie oraz Samorządową, czyli opieszałość urzędu oraz lekceważenie jako obywatela/podatnika/mieszkańca.

 

 

Przewodniczący Komisji

/-/ Leonard Lepich  

Wersja XML